مدل مانتو ترند | جدید ترین مانتو ۱۴۰۲

مانتو جز اصلی‌ ترین پوشش خانم‌ها است که تمام استایل برحسب آن چیده می‌شود و اگر در انتخاب آن دقت نداشته باشید نمی‌توانید یک استایل جذاب و شیک برای خودتان بسازید. با شروع فصل تابستان و روزهای گرم باید به فکر استفاده از لباس های خنک و راحت بود تا بتوان این فصل گرم را به خوبی پشت سر گذاشت و مانتوهای از جنس نخ و الیاف مرغوب برای تابستان بسیار مناسب است. اگر به دنبال یک مانتو تابستانی ترند و به روز هستید در ادامه با ما همراه باشید.
مانتو لینن نچرال

معرفی چند مانتو ترند تابستان ۱۴۰۲

مانتو یکی از اصلی‌ترین پوشش برای خانم‌ها است و انتخاب آن تا حدی بستگی به سلیقه و نیازهای روزمره افراد دارد ولی در حالت کلی مانتوهای تابستانی دارای پارچه‌های متنوع با طرح و رنگ های مختلف است که می‌تواند نیاز هر سلیقه‌ای را برطرف کند. برای داشتن یک استایل جذاب و به روز ابتدا باید فرم بدنتان را شناسایی و متناسب با آن مدل مانتو و یا لباستان را انتخاب کنید چرا که اگر ندانید چه سبک مانتو و لباسی به اندامتان می‌آید ممکن است در انتخاب نوع و طرح پارچه مانتو خود دچار اشتباه شوید و لباس نامناسبی را بپوشید که ظاهری نامناسب به شما بدهد.

بطور مثال افراد قد بلند با استفاده از مانتوهای کوتاه و کتی می‌توانند جذابیت بیشتری به ظاهرشان بدهند البته انتخاب نوع لباس یک امر کاملا سلیقه ای است.

جنس مانتو های ترند تابستانه


برای انتخاب مانتو تابستانه اولین چیزی که باید در نظر داشت جنس آن است و پارچه‌های نخی، لینن، پنبه وکتان یکی از بهترین گزینه‌ها برای مانتوهای تابستانی بوده که علاوه بر داشتن طرح و رنگ بی‌نظیر می‌تواند یک استایل شیک و ترند را بسازد و در عین حال به دلیل عبور هوا از خود، هوای گرم تابستان را برای شما قابل تحمل تر می کند.

مانتوهای ترند و به روز تابستان ۱۴۰۲ شامل موارد زیر است که انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌توانند یک پوشش زیبا و جذاب را به شما بدهد.

کت‌های لینن به همراه شلوارهایی گشاد و یا دامن

پارچه‌های لینن یکی از بهترین گزینه‌های برای تابستان است که به دلیل بافت سبک و خنکی که دارد در این فصل گرم می‌تواند حس راحتی برای شما به وجود آورد. استفاده از کت‌های لینن به همراه شلوارهایی راسته و یا گشاد یک ترکیب بسیار جذاب برای تابستان بوده که علاوه بر زیبایی بسیار راحت و خنک است. این کت‌ها را می‌توان با دامن‌های گشاد نیز ست کرد و یک استایل فوق‌العاده داشت. این سبک لباس مناسب برای قرارهای دوستانه و مهمانی است.

شومیز و شلوار ست ترند امسال تابستان 


این سبک لباس از بهترین و پرطرفدارترین نوع پوشش بوده که برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. این مدل لباس یکی از ست‌های راحت و کاربردی است که با استفاده از اکسوری‌های مختلف می‌تواند جذابیت آن را بیشتر کرد و یک استایل شیک و منحصربفرد داشت.

شومیز های جلو بسته و خنک به عنوان مانتو تابستانه

استفاده از این سبک مانتوها به همراه شلوار مام استایل، مام فیت ویا راسته یکی از انتخاب‌های جذاب برای تابستان بوده که بسیار راحت و خنک است. این سبک لباس را می‌توان برای رفتن به طبیعت، مسافرت و نیازهای روزمره استفاده کرد.

شومیز جلو بسته یک انتخاب کاربردی برای تابستان

شومیز های طرح‌دار با شلوار رنگی، یکی از مدل‌های پر طرفدار تابستان ۱۴۰۲ استفاده از شومیزهای طرحدار به همراه شلوارهای رنگی ساده است. این ست لباس را می‌توان برای روزمرگی و قرارهای دوستانه استفاده کرد. این مدل لباس را می‌توان با اکسسوری‌های مختلف ترکیب کرد و یک استایل متفاوت و جذابی را رقم زد.
مانتو تابستانی پرطرفدار

 عبا یک انتخاب خوب به عنوان مانتو در تابستان 

یکی دیگر از مانتوهای محبوب تابستان ۱۴۰۲ عبا است که با استفاده از پارچه‌های طرحدار و خنک طراحی می‌شوند. این لباس بسیار جذاب، خنک و راحت است  و پوشیدن عبا و ترکیب آن با امسسوری‌های مختلف یک استایل متفاوت را تشکیل می‌دهد که بسیار ترند و محبوب است.

مانتوهای کتان 

استفاده از مانتوهای کتان به دلیل راحتی و خنکی بالایی که دارند برای فصل تابستان بسیار مناسب است. این مدل مانتو را هم می‌توان در استایل‌های رسمی و هم استایل‌های اسپرت بکار برد.

مانتوهای شیفونی

این مدل مانتو  به دلیل ظاهر زیبا و بافت خنکی که دارد برای فصل تابستان بسیار مناسب است. این مانتو را می‌توان برای مهمانی‌های خاص و مجالس استفاده کرد و با استفاده از مانتوهای  شیفونی یک استایل جذاب و شیک داشته باشید. 

مانتوهای جین

مانتوهای جین به دلیل بافت سبک و راحتی که دارند یکی از پرطرفدارترین مانتوهای تابستانی به حساب می آیند. این مدل مانتو ظاهری ساده  و رنگ‌های بی نظیری دارد و همین موضوع باعث می‌شود که همیشه طرفداران خود را داشته باشد. این مانتو یک سبک و استایل اسپرت دارد و برای استفاده روزمره و طبیعت گردی بسیار مناسب است.
برای داشتن یک استایل شیک باید از رنگ‌های زنده و جذاب استفاده کنید که با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد اما بطور کلی در تابستان بهتر است از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده شود تا از این طریق گرمای کمتری جذب و حس بهتری داشته باشید.

کلام آخر

مانتوهای تابستانی انواع مختلفی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که برای هر موقعیت مکانی یک استایل خاص و جذابی را برای خودتان بسازید. جنس پارچه این مانتو‌ها از نوع نخ و بسیار خنک است و هنگام استفاده از آن حس راحتی و جذابیت می‌کنید. در زمان انتخاب نوع و رنگ مانتو تابستانی حتما باید به رنگ پوست توجه کنید و متناسب با رنگ پوست و مو آن را انتخاب کنید تا از این طریق بتوانید یک پوشش مناسب و جذابی داشته باشید.